Vond superleuk dat de kapster gewoon met mij in gesprek ging over wat ik wil met mijn haar en sugesties gaf en bereid was om haar idee te buigen ookal wilde ik bijv raar te kort pony. Vaak heb ik van de kapper gewoon zonder overleggen iets anders gekregen dat gewild. Echt top! Is echt omdat het jonge leuke flexibele dame is!