Ik heb een geweldige Massage gehad van dawa…
Ze wist voelde preciss wat vast zat bij mij.Ze was zeer kundig,en heel lief.Ze heeft echt de tijd genomen om mijn klachten te verminderen,na de massage was een stuk van me spannings klachten al minder :)…Ik kom zeker terug bij deze massage salon!!