Weer super mooi gedaan door Jamie! Heel erg blij :)
Treatment by Jamie-lee•Builder Gel Manicure
Sabine•over 1 year ago
Verified review
Altijd een warm welkom, top service en extra aandacht voor de klant. Heel blij met mijn wenkbrauwen, voller en weer mooi in model.
Treatment by Jamie-lee•Eyebrow Waxing
Tarita•over 1 year ago
Verified review
Vanmorgen mijn nagels laten doen bij Jamie en zoals altijd ben ik ontzettend tevreden! Jamie werkt heel vakkundig en netjes, en mijn nagels zien er weer prachtig uit. Jamie is super gezellig en maakt dat voor mij elke afspraak echt een feestje!
Treatment by Jamie-lee•Manicure
Daniëlle•over 1 year ago
Verified review
Happy with my fresh new set. One nail broke so she added some lenght to it. Very satisfied with the result!
Treatment by Jamie-lee•Builder Gel Manicure
Nura•over 1 year ago
Verified review
Lovely and cozy salon! Had a brow lamination done and couldn’t be happier with the results. Great service! I’ll definitely be back!