Jamie is a very warm, welcoming person, and the quality of BIAB I got is great. It's been around a week and my nails look flawless. :)
Treatment by Jamie-lee•Builder Gel Manicure
Paulina•over 1 year ago
Verified review
Ik ken Jamie al van vóór ze Atelier Skyns opende en ben altijd naar haar terug blijven komen.
Atelier Skyns is een liefdevol rustpunt, geweldig gelegen aan de DaCostakade in onze prachtige stad. Goed bereikbaar vanaf de Nassaukade of het Leidseplein.
Jamie's collega's ken ik ook nog van vroeger en zijn een waardevolle toevoeging voor Skyns.