Fantastische ervaring: meer dan alleen een gezichtsbehandeling, maar totale ontspanning in een gezichtsbehandeling:)
Treatment by Corine•Classic Facials
henny•8 months ago
Verified review
Al jaren ben ik klant bij Babassu. Nu op de nieuwe mooie locatie op de Fred. Fijn dat er al jaren dezelfde mensen werken, dat zegt ook heel veel over het bedrijf zelf. Altijd even vriendelijk, professioneel, attent en kundig!
Treatment by Johanna•Classic Facials
Thecla•8 months ago
Verified review
Johanna is een gastvrouw pur sang. Ze adviseerd goed welke behandeling te kiezen. De behandeling zelf was top. Aanrader.
Treatment by Johanna•
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
Annelies•8 months ago
Verified review
de nieuwe winkel & salon is zeker een aanwinst voor de frederik hendriklaan .
aardige medewerkers , zeer betrokken en geven vakkundig advies .
wens jullie veel succes aldaar ,
grietje .