Mijn zonen Teun en Mees vinden het heel fijn om hier geknipt te worden. Altijd een warm ontvangst en ze nemen alle tijd. En komen altijd weer knap thuis 😍
Styled by Danielle•Men's Haircut
Teun•about 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Nu weer een aantal keren bij danielle geweest voor mijn baard, en zoals altijd weer top gedaan..