Eerste keer bij Farry, open ontvangst, prettige sfeer. Nog een keer na 2 dagen terug geweest voor een check-up om een lijn perfect te knippen die niet helemaal goed was bij de eerste keer. Maar ik heb gewoon moeilijk haar, hij is niet de eerste kapper waarbij dat bij mij gebeurt. Professioneel en daadkrachtig, oplossend gezellig. Aanrader!!
Styled by Farry•Men's Haircut
Gerben•over 5 years ago
Verified review
Baardje weer goed in model gebracht door danielle
Een erg vriendelijke dame!
Styled by Danielle•Beard Trimming & Shaving
Rayomd•over 5 years ago
Verified review
Good job Danielle! Good attention to detail and advice.
Styled by Danielle•Men's Haircut
João•over 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Really good barber. It is a nice local, good customer service and quality. Big recommendation