Hele fijne ervaring, vriendelijke kapper en uitstekend geknipt! Dank!
Niels•over 3 years ago
Verified review
Perfect
Jordan•over 3 years ago
Verified review
👍🏼👍🏼
Styled by Rachid(owner)
Enes•over 3 years ago
Verified review
Beste zaak in Utrecht,echt een aanrader
David•over 3 years ago
Verified review
Mamut heeft geweldiggoed en erg fijn mijn gezichtbehandeling gedaan,Mamut was aardig en nam de tijd.
Als vrouw vindt ik het echt een goeie aanrader om een gezichtbehandeling voor mannen te nemen.Je huid voelt erg zacht aan en het is een prettige behandeling.Kortom als ik mijn haar weer bij jullie kom doen dan neem ik er meteen een gezichtsbehandeling bij want dat is mij goed bevallen Ook
Wordtje goed geknipt ik kom zeker terug en dit wordt voortaan mijn kapper in plaats van een dameskapper.