Feestelijke sfeer, gezellig. Kapper was echt vriendelijk en we hebben lekker gesproken met elkaar. Moest alleen lang wachten, maar vond het wachten wel waard
Jonathan•over 3 years ago
Verified review
Topkwaliteit, nooit teleurstellend.
Jeffrey•over 3 years ago
Verified review
Top kapper👌
Iwan•over 3 years ago
Verified review
Behandeld door Racky! Het was weer een echte barber - ervaring. Goede sfeer, prima geknipt, geschoren en verzorgd. Bedankt Racky. Je hebt weer goed werk geleverd.