Altijd welkom met mijn man van 82 die rolstoelgebruiker is. We worden met vriendelijkheid en respect behandeld. Mo knipt een vlot model in zijn haar en ook de oorwaxbehandeling gaat prima, waardoor zijn gehoorapparaten optimaal werken.
Peper•over 2 years ago
Verified review
Uitstekend geknipt
Styled by Mahmud
Alexander•over 2 years ago
Verified review
Zoals altijd top. Ze nemen de tijd voor je en laten je fresh de deur uitgaan!