Altijd goed, vriendelijk, top eigenaar en hele goede kappers
Styled by Aleksander•Men's Haircut
Sander•10 months ago
Verified review
Show venue reply...
Zoals altijd top knipbeurt door Aleksander. Super relaxte sfeer in de shop. Echt kunstwerkjes worden hier gemaakt. Helaas staat mijn haar het niet meer toe maar binnen de mogelijkheden iedere keer het beste wat er nog van te maken is. Dankje team Barnershop The Point!