Basam blijft me altijd verrassen.
Zo begon hij vandaag over Quantumtechnologie.
Voor ik het wist was de knipbeurt voorbij. Ik ben nu al benieuwd waar hij het de volgende over gaat hebben.
Jeroen•about 1 month ago
Verified review
Heel netjes geknipt! Veel oog voor wensen van de klant. Een aanrader👍
Otis•about 1 month ago
Verified review
Kwaliteit, prijs, model, advies zijn prima! Kom er graag!
Xaviër•about 1 month ago
Verified review
Zoals altijd mooi geknipt en fijne sfeer bij Basam Kappers in Doesburg.