Super !! Vriendelijke ontvangen en goede uitleg over de behandeling. Erg tevreden .
Susan •about 1 year ago
Verified review
Ik heb al meerdere huidverbeterende behandelingen gehad. Ik voel me echt op me gemak bij Anchéla en ik word goed geholpen. Zeker een aanrader!
Stephanie•about 1 year ago
Verified review
Van mijn vaste behandeling afgeweken voor een nieuwe behandeling. Genoten van de massages en een prachtige huid erna! Altijd een feestje om bij Anchela in de stoel te liggen!
Michele•about 1 year ago
Verified review
Dit was mijn eerste keer in deze salon. Ik werd goed ontvangen. Het is een prachtige salon met zeer vriendelijk personeel. Mijn 2e afspraak staat al vast. Zeker een aanrader!
Daphne•about 1 year ago
Verified review
Weer heel erg fijn geholpen ! Bedankt lieve Anchela