Je gebruikt heerlijke producten, de behandeling is heel erg ontspannen. Altijd fijn om te mogen komen
Jeanette•almost 2 years ago
Verified review
Het is er gezellig, schoon en bovenal ze zijn professioneel bezig met hun vak!!!!
Monique•almost 2 years ago
Verified review
Ik vond het een heerlijke beleving en voelde me echt ontspannen na vertrek. Ik kom zeker vaker (als het mag :) )
Dankjewel!!!
Ina •almost 2 years ago
Verified review
Via Instagram een speciale behandeling gewonnen! O.a een bindweefselmassage in het gezicht, onder de warmte van de ELT lamp en het verven en harsen van de wenkbrauwen. Ik was verrast door de prachtige, koele ruimte en voelde mij zeer ontspannen na een lange werkdag...Bedankt!