Super fijne salon en geweldige medewekers die zorgen dat je je helemaal thuisvoelt. En het resultaat (voor mij nagels en wimpers): helemaal top! Van alle salons in Rotterdam waar ik ben geweest is Beautiek het fijnst en het meest persoonlijk :)
Treatment by Felicia•Gel Nails Manicure
Vivian•27 days ago
Verified review
Mijn wimpers en wenkbrauwen hebben er nog nooit zo goed uitgezien! Altijd een gezellige sfeer en fijn contact.
Treatment by Felicia•Eyelash Perming
Maaike•27 days ago
Verified review
Altijd mooie wimpers als ik hier weg ga. Wat een fijne behandeling!
Treatment by Ece•Eyelash Perming
Fauve•28 days ago
Verified review
Heel blij mee met de lashlift!
Treatment by Felicia•Eyelash Perming
Tessa•about 1 month ago
Verified review
Heel lief, perfecte strakke wenkbrauwen vorm gekregen blij mee!