Fijne sfeer, Monique is heel vriendelijk en ik ben tevreden met mijn resultaat!
Treatment by Monique van Dalen
Sanne•almost 5 years ago
Verified review
Monique is uitermate professioneel en heel vriendelijk. Ze doet het echt supergoed. Gezellig om mee te kletsen en een fijne salon. Aanrader!!
Treatment by Monique van Dalen
Tineke•almost 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Ik had nog nooit mijn wenkbrauwen laten doen en had niet verwacht dat het zo'n verschil zou maken. Monique heeft ze mooi gemaakt en mijn blik lijkt opener hierdoor.
Geloofde niet dat het pijnloos zou zijn, maar je voelt er oprecht bijna niets van.
Treatment by Monique van Dalen
Charlotte•almost 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
het was weer een heerlijke behandeling en ook gezellig : )
Treatment by Monique van Dalen
Kyra•almost 5 years ago
Verified review
Show venue reply...
Fijne salon. Je voelt je snel op je gemak, en de gezichtsbehandeling is echt heel erg fijn. Monique weet goed wat ze doet, en gebruikt alleen technieken/producten waar ze echt in gelooft en bewezen zijn. Aanrader!