Aardige ontvangst, duidelijke uitleg voor en tijdens de behandeling en professioneel. Ik kom er zeker weer terug!
Treatment by Monique van Dalen
Claudia•about 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Heb een heel goede behandeling gehad, mijn huid is er mooi egaal van geworden en de fijne lijntjes lijken ook minder aanwezig nu, en ook belangrijk, het is heel gezellig!
Treatment by Monique van Dalen
Marjolein•about 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Monique zorgt voor een fijn welkom. Ze is professioneel en weet je echt in de watten te leggen.
Treatment by Monique van Dalen
Mariecke•about 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Ik heb een heerlijke behandeling gehad bij Monique.
Ze verteld wat ze gaat doen en doet dit zorgvuldig.
Ik heb genoten van een heerlijk moment voor mezelf.