Monique adviseert goed over de producten die passen bij je huid zonder opdringerig over te komen. Ze maakt je ook attent op aanbiedingen die er zijn. De behandeling worden geheel naar tevredenheid uitgevoerd. Monique is zeer nauwkeurig bij het epileren van de wenkbrauwen. Een van haar specialismen. Mij bevalt het prima!
YvetteVerbrugge•over 6 years ago
Monique is vriendelijk,professioneel en zeer vakkundig ,het is altijd een feestje als ik geweest ben bij haar
Anonymous•over 6 years ago
Ik kijk altijd enorm uit naar de behandeling die ik heb gepland. Mijn huid is echt verbeterd sinds ik bij Monique langs ga!
Denise•over 6 years ago
Monique laat je echt even verwennen! Heerlijke gezichtsbehandeling en wenkbrauwen verven kan ze heeeeel goed! Echt waar voor je geld.
Michelle•over 6 years ago
Monique was erg aardig, was alleen beetje onrustig vanwege verhuizing. Voor de rest was de behandeling gewoon goed en lekker!!