Monique heeft een mooie salon aan huis waar zij er ook meteen voor zorgt dat je kunt ontspannen. De behandelingen zijn altijd heel goed want je merkt dat het haar passie is om mensen mooier te maken. Dit zorgt er dan ook voor dat zij altijd net een stapje meer doet dan andere schoonheidsspecialistes. Kortom ik zou deze salon aan iedereen aanraden!
Louise•over 9 years ago
Heerlijke gezichtsbehandeling gehad! Monique neemt echt de tijd voor je en na afloop kreeg ik een heerlijk kopje thee om het relax moment compleet te maken. Echt een aanrader!
Anonymous•over 9 years ago
Heerlijke behandeling met veel advies. Ik gebruikte al een tijd producten die niet goed voor mijn huid waren. Ze heeft me heel erg geholpen. Mijn huid is enorm opgeknapt. Ik ga snel weer!
Charissa•over 9 years ago
Proffesionele gastvrouw en heerlijke behandelingen ,wordt er graag verwend en Monique denkt altijd mee met haar klanten
Anonymous•over 9 years ago
Heerlijke relax behandeling gehad bij Monique! Lekker ontspannen en ik zag ook zeker verbetering van mijn huid daarna!