Betty is zeer professioneel en werkt uitstekend met oog voor kwaliteit. Ik ben dan ook zeer tevreden met het geleverde resultaat. Zij is een echte vakvrouw en verstaat haar vak. Reden des te meer om hier voortaan naar toe te gaan.
Elroy •over 2 years ago
Verified review
Ich bin sehr, sehr zufrieden mit den schönen Nägeln und Frau Beata ist eine sehr nette und sanfte Person. Arleta Bucko .
Arleta•over 2 years ago
Verified review
Helemaal perfect. Super de tijd genomen en prachtig eindresultaat. Ik raad de salon iedereen aan! Kan niet wachten op mijn volgende afspraak.
Treatment by Beata•Hard Gel Extensions & Overlays
Rachel•almost 3 years ago
Verified review
Neemt de tijd en geeft gehoor aan de wens van de klant! Heel erg tevreden!