Yoica is een heel leuke persoon en je voelt helemaal op je gemaak bij haar. Ik ben zo ontzettend blij met mijn nagels - ze doet echt een excellent job! Je ziet dat ze ervaren is - geen poes pas - lekker praten met elkaar en wow! dan heb je schitterend nagels. Haar prijs is ook heel goed voor haar expertise. Ik ben echt super blij met haar - en mijn nagels! Gewoon doen!
Treatment by Yoica•Gel Nails Manicure
Carol•9 months ago
Verified review
Gezelligheid en prachtige nagels
Serena •9 months ago
Verified review
Een super empathise jonge vrouw.❤️
Wien•10 months ago
Verified review
Fijne en deskundige behandeling. Gezellig dame tijd vliegt voorbij.
Zeer tevreden met mijn Biab nagels!!