Mooie ruime salon. Gezellige en persoonlijke aandacht.
Anne•almost 10 years ago
Verified review
Het is een super mooie salon met een gezellige schoonheidsspecialiste die de tijd voor je neemt en alles goed uitlegd!
Anonymous•almost 10 years ago
Hartelijk en vakkundig.
Snel en goed geholpen.
Een aanrader
Jan•almost 10 years ago
Verified review
prettig in de omgang, bekwaam in de behandeling ook bij moeilijke nagels. Niets dan lof.
Liesje•almost 10 years ago
Verified review
Vandaag voort het eerst in de salon by Esmé geweest. Wanneer je binnen komt voel je jezelf meteen thuis. Sfeervol maar rustig ingericht. Ook de service van Esmé is perfect. Zeer vriendelijk en professioneel.