Ze is altijd super lief en ben altijd blij met het eindresultaat!
Yasmin•11 months ago
Verified review
Zoals altijd PERFECTO
Yesim•11 months ago
Verified review
Super mooie lashlift en wenkbrauwlamination gehad . Fijne behandeling , gezellige salon ! Het was mijn eerste keer , maar hier kom ik zeker nog heel vaak terug !
Chafiya•12 months ago
Verified review
Heel fijn geholpen, ze werken heel precies!
Treatment by Eigenaresse Rosita Gonzales•Eyebrow & Eyelash Tinting