Zeer tevreden met het resultaat en super goed geholpen door de vriendelijke wenkbrauwstyliste
Ilayda•about 1 year ago
Verified review
Super vriendelijk dame die me heeft geholpen. Ben erg tevreden heb een lash lift en brow lamination gehad.
Sanea•about 1 year ago
Verified review
Wat doet ze het goed zeg. Ik ben elke keer erg gelukkig. Nooit eerder zo goeie behandeling gehad.
Melissa•about 1 year ago
Verified review
Geweldig! Heb nu prachtige natuurlijke lange wimpers. Geen mascara meer nodig. Scheelt weer tijd in de ochtend en gezonder voor mijn wimpers. Ik werd professioneel geholpen door Rosita. Ze werkt snel en efficiënt. I love it!