Een hele fijne behandeling gehad. Er werd echt de tijd voor mij genomen en tips gegeven.
Nada•over 1 year ago
Verified review
❤️
Mika•over 1 year ago
Verified review
Ik heb een lashlift behandeling gehad bij Rosita.
Zij is een hele vriendelijke dame, die professioneel te werk gaat. De lashlift is heel mooi gelukt! Ze geeft ook goede adviezen. Ik kom zeker bij haar terug.
Wrinda•over 1 year ago
Verified review
Super goed geholpen door Rosita! Hele aardige dame, luistert echt naar hoe ik het wil hebben. Ik kom zeker weer terug :)
Senna•over 1 year ago
Verified review
Super lief wordt altijd goed geholpen door rosita echt een schat❤️❤️❤️