Rosita zet het woord vaste in vaste klant, ze zorgt er niet alleen voor dat je terug wilt komen door de goede service en de leuke gesprekken, maar ook voor de buitengewone resultaten. Ik voel me altijd tevreden en mooi wanneer ik bij haar langs ben geweest 🥹♥️ Ik kan haar niet genoeg aanraden!
Mina•over 2 years ago
Verified review
Dit is mijn tweede keer geweest bij Rosita en de lashlift was wederom top! Ze neemt netjes haar tijd, gebruikt kwalitatieve producten en is daarbij ook nog eens supergezellig. Zeker een aanradertje😚🫶🏻
Safae•over 2 years ago
Verified review
Echt een top meid!! Ze luistert altijd naar mijn wensen en stemt deze helemaal met mij af. Raffelt ook haar werk niet af en neemt echt de tijd voor je. Het is super mooi geworden i love ittt!!
Imane•over 2 years ago
Verified review
Hele leuke dame, heeft van haar passie haar werk gemaakt en je ziet hoe zorgvuldig ze te werk gaat. Tijdens de behandeling veel gelachen, maar ook heel secuur te werk gegaan.
Aanrader en hopelijk tot de volgende keer!!
Nur•over 2 years ago
Verified review
Nouuu, mijn wenkbrauwen waren in het verleden heel erg verpest. Ik dacht dat ik niemand meer kon vertrouwen omdat het meerdere keren niet naar wens is afgelopen. Rosita saved me🥹 dit word mijn vaste plekje.