Tevreden super blij mee Rosita is erg vriendelijk en heeft ontzettend veel verstand en is goed in dat gene wat zij doet kort om een dikke tien! Hier kom ik zeker terug dankjewel ❤️
Maya•3 months ago
Verified review
Rosita weet precies wat ze moet doen met je wenkbrauwen en wimpers, ik loop iedere keer weer tevreden de salon uit. Perfectie in haar werk!
Ilham•3 months ago
Verified review
Zoals altijd tevreden met Rosita haar werk.
Dit keer voor een browlamination gegaan en ben super blij met het resultaat 😍 BeautybyGonzales raad ik zeker aan!!
Inssaf•3 months ago
Verified review
Hele lieve dame, en mn wenkbrauwen zijn zo on fleeeek