Doe altijd een goed werk. De sfeer is geweldig, alles schoon. Maar de plaats heeft geen chique spa-gevoel.
Anonymous•about 9 years ago
Verified review
Beauty by Megan is een mooie salon met vriendelijk personeel. Het was mijn eerste bezoek en mijn nagels zijn perfect gedaan. Ik ben superblij en kom zeker terug!
Antoinette•about 9 years ago
Verified review
The best mani/pedi in Amsterdam! I've lived here 7 years and been all over this city! Really excellent.
kristy•about 9 years ago
Verified review
Hier wordt rekening gehouden met de behoefte van de klant. Daarom kom ik dan ook weer terug.
Anonymous•about 9 years ago
Verified review
Hier wordt rekening gehouden met de behoefte van de klant. Daarom kom ik dan ook weer terug.