Weer en heerlijke behandeling gehad. Was weer gezellig! Tot de volgende keer.
Ingrid•about 9 years ago
Verified review
I think they offer a good service and fantastic ambiance, they serve a good cappuccino.
Anonymous•about 9 years ago
Verified review
Manicure gehad, nagels zijn niet overal gelijk gelakt kwam ik thuis pas achter. Personeel praatte telkens in hun eigen taal. En de vrouw die mij hielp leek er totaal geen zin in te hebben, ze zat telkens overdreven hard te zuchten.
Anonymous•about 9 years ago
Verified review
Excellent service every time ! Highly recommended.