De behandeling door Lena was uitstekend. Zorgvuldig, rustig en vriendelijk. Hygiene ook helemaal ok.
Anonymous•almost 10 years ago
Verified review
Sandra is friendly, proffesional and does great nails. I highly recommend her.
Miriam•almost 10 years ago
Verified review
Goede service, lieve mensen. De jongedame die me dit keer hielp was zeer secuur. Echt een aanrader!
Anonymous•almost 10 years ago
Verified review
Ben bij Beauty by Megan geweest voor een manicure en pedicure. Erg vriendelijk en professioneel. Ben helemaal tevreden en kom zeker terug. Goede eeltverwijdering aan de voeten (bij sommige salons gaan ze maar heel kort met een vijl erover heen - hier erg goed verwijderd) en nagels helemaal perfect gelakt.