Megan is super aardig! Ze heeft haar werk goed gedaan, ben heel erg tevreden.
Anonymous•over 10 years ago
Verified review
Pedicure behandeling gehad. En ben erg tevreden. Nagels zien er mooi en verzorgt uit. Erg aardige vrouw, en goede service. Ik ga haar zeker opzoeken in haar nieuw winkel aan de overtoom.
Laura•over 10 years ago
Verified review
Zeer professionele pedicure behandeling!
En wat betreft de ambiance; hierbij ga ik alvast uit van de nieuwe locatie van Megan, op de Overtoom 250, waar zij een prachtige salon gaat openen eind deze maand!
Emely•over 10 years ago
Verified review
Hadnt had a wax in 6 months and i was quite worried but Megan made me feel right at ease and did a great job!
Natalie•over 10 years ago
Verified review
Service was very good and professional, with friendly attitude. She will move to her new salon in overtoom in February and I think then she will get excellent reviews for ambiance as well. Best of luck