Megan was very nice but the pedicure was not great. The pedicure itself was quite painful and afterwards my cuticles were in pain for days and quite red, which offset the nice job she did painting the nails.
Anonymous•almost 11 years ago
Verified review
Gisteren een pedicure met shellac genomen. Wat een top service! Super gladde voeten en ben nu op vakantie aan het genieten van de mooie kleur van mijn shellac. Megan neemt haar tijd voor je en is ook nog een super vriendelijk. Ik kom zeker nog eens terug!
Patricia•almost 11 years ago
Verified review
Ik zou wel zeker terugkomen voor manicure, maar niet voor de pedicure.
Fatima•almost 11 years ago
Verified review
Aardig en erg goed gedaan.
Marit•almost 11 years ago
Verified review
Prima salon. Heb de manicure met Shellak laten doen. Mooi resultaat. Niet heel veel kleurkeuze in de lak maar dat maakt het ook gemakkelijker. Manicure duurde niet heel erg lang, had ik iets meer van verwacht.
Overall een prima ervaring. Vooral tevreden over prijs-kwaliteit verhouding.