Dat ik heel blij was met de mogelijkheid die je me bood om mijn wimpers bij te vullen. Ondanks dat ik al 2 jaar niet meer bij jou mijn wimpers laat doen.
Top reactie en ze zien er weer prachtig uit voor de bruiloft.
Nogmaals mijn dank.
Tineke•almost 2 years ago
Verified review
Hele fijne ervaring. Lieve professionele dame maar dat wist ik al. Weer heel tevreden met mooie wenkbrauwen.
Sabrina•almost 2 years ago
Verified review
Super leuke meid die je weer mooi de deur uit laat lopen
Vera•almost 2 years ago
Verified review
Wies heeft mijn wenkbrauwen weer een prachtige ‘touch up’ gegeven. Ze werkt heel professioneel, vraagt regelmatig of ‘t pijn doet en geeft goede uitleg over alles wat ze doet. Dank je wel!