Erg fijne ervaring gehad, er wordt gezellig met je gepraat en uitgelegd wat er wordt gedaan
Daphne•about 7 years ago
Verified review
Leuke meid die Wies
Darcy•about 7 years ago
Verified review
👍🏻❤️
Melissa•over 7 years ago
Verified review
Blij met het resultaat en ben goed geholpen bedankt!
Hadassa•over 7 years ago
Verified review
Ik ben vaste klant en word altijd zeer warm ontvangen.
We spreken van te voren door wat de wensen zijn, daardoor is het naar volle tevredenheid. Ook ontvang ik regelmatig de vraag door wie ik mijn wenkbrauwen laat doen.
Een compliment dat ik graag doorgeef aan Beauty by Wiestini!