Altijd fijn om bij Tessa in de salon te komen, ik vind haar ambitie en enthousiasme bewonderenswaardig en daarbij is ze ook nog eens heel kundig en gezellig!
Treatment by Tessa
Miriam•about 5 years ago
Verified review
Ik ben erg tevreden over mijn behandeling van mijn wenkbrauwen. Tessa neemt echt de tijd voor je en gaat net zo lang door met tekenen tot jij vind dat het goed zit. Ze heeft mij goed advies gegeven. Ben super blij met mijn PMU wenkbrauwen!
Treatment by Tessa
Paula•about 5 years ago
Verified review
Het was gezellig en de specialiste was zeer professioneel
Treatment by Noek
Frederique•about 5 years ago
Verified review
Goed geluisterd en rustig met uitleg aan de slag gegaan.