Bij Tessa geweest voor de vervolg/controle behandeling van mijn permanente ooglijntje. Tessa werkt zeer deskundig en precies. Ze behandelt je totdat het resultaat voor beide perfect is. Ik ben zeer tevreden.
Treatment by Tessa
Sandra•over 7 years ago
Verified review
Top!
Treatment by Tessa
Liesbeth•over 7 years ago
Verified review
Hele fijne en schone salon. De specialiste is vriendelijk en doet haar werk met betrokkenheid en aandacht. Tot nu toe heel tevreden! Geeft ook goede adviezen! Top!
Treatment by Tessa
Im•over 7 years ago
Verified review
Erg prettig locatie. Vriendelijk personeel en een fijne begandeling.
Zeker aan te raden.