Meerdere pedicuren gehad in verschillende salons maar hier blijf ik terug komen.
Me voeten kunnen er weer tegenaan, en Tessa is een super leuke vrouw.
Zeker een aanrader😇
D.K.•almost 3 years ago
Verified review
Heb permanente make up laten doen. Mn wenkbrauwen zien er weer prachtig uit!!!!
I.K.•almost 3 years ago
Verified review
Fijn goede uitleg over wat er op het gezicht word gesmeerd goed overleg met wat je zelf wil.
A.D.•almost 3 years ago
Verified review
Een heerlijke gezichtsbehandeling gehad van Noek.
Ze vertelde uitgebreid wat ze ging doen echt een aanrader om bij beauty colours een afspraak te maken!!
Maak zeker een vervolg afspraak.
B.H.•almost 3 years ago
Verified review
Super vakkundig en heerlijke behandeling! Zeker voor herhaling 😊