Lieve vrouw. Super fijne behandeling. Houdt echt rekening met je wensen.
Treatment by Marie•Pedicure
Lisanne•almost 3 years ago
Verified review
Ik vond het alles bij elkaar een topervaring. Marie is heel professioneel en komt als een warm persoon over. Ze weet wat ze doet en kan je er alles over vertellen, ik had wat vragen over de wax die ze gebruikte en ze kon alles klakkeloos beantwoorden. We hebben ook veel leuke gesprekken gehad en veel gelachen. Ze werkt snel en supernetjes, ik raad je aan om hierheen te gaan voor je waxbehandeling!!