Heerlijke massage en gezichtsbehandeling gehad. En heel blij met mijn wenkbrauwen! Echt een aanrader!
Stephanie Van De Velde•about 5 years ago on Google
Marleen is echt een topper. Mijn huid was altijd erg droog. Sinds de behandelingen van Marleen heb ik hier geen last meer van. Mooie salon, heeeerlijke stoel en goede service. Echt een aanrader!
Stephanie Van Der Voort•about 5 years ago on Google
Marleen heeft mijn bruidsmake-up verzorgd bij mij thuis, het heeft heel de dag prachtig gezeten! En ik kom regelmatig voor een gezichtsbehandeling, heerlijk ontspannen en altijd een mooi resultaat!
Karlijn IJlst-van der Zwan•about 5 years ago on Google
Bij Beauty el Mare is het altijd een feestje. De behandelingen zijn fantastisch.
Heerlijke producten en altijd een gezellige en vrolijke Marleen.
T K•about 5 years ago on Google
Zeer professionele schoonheidsspecialiste, erg blij met het resultaat! Wenkbrauwen tip top in vorm en gezichtsbehandeling zeer ontspannen en heerlijk voor m’n huid. Super mooie salon, altijd een feestje om weer een afspraak te hebben!