Gezellig, goed geknipt. Erg tevreden. Ik kom zeker weer terug.
Anonymous•about 11 years ago
Verified review
ik ben goed geholpen. Ik ben blij met het eindresultaat en zou hier zeker terugkomen.
Anonymous•about 11 years ago
Verified review
Vandaag hier geweest voor een Balayage in combinatie met een Olaplex behandeling. Heel goed en vriendelijk geholpen door Marina! Ik ben super tevreden met mijn haar en kom zeker een keer terug.