In de prachtige nieuwe salon met zijn warme en gastvrije ambiance komen de deskundigheid en klantgerichtheid van Karin nog beter tot hun recht. Het was weer een feestje!
Treatment by Karin
Anonymous•over 5 years ago
Verified review
Verven van wimpers en wenkbrauwen
Treatment by Karin
Anonymous•over 5 years ago
Verified review
Ik ga al zeker 25 jaar iedere 6 weken naar Karin. Even een ik-moment. Heerlijk vertroeteld worden en gezellig kletsen. Een aanrader.
Treatment by Karin
Irmgard•over 5 years ago
Verified review
Goede sfeer in net betrokken nieuwe lokatie. Ook goede nagelbehandeling.
Saskia•over 5 years ago
Verified review
Karin is professioneel en prettig. En ze geeft goede adviezen. De gezichtsbehandeling geeft mij ontspanning. Vooral door een heerlijke massage met geurige olie. Die olie stelt Karin zelf samen.
Een aanwinst in het centrum van Zeist!