Ja, ik heb het al eerder aangegeven het is echt super!!!
Zodra je binnenkomt proef je al de sfeer en voel je
je welkom, en dan is de behandeling nog niet eens
begonnen.
Treatment by Hèlen•Classic Facials
Mevr.•about 1 year ago
Verified review
Heb weer een heerlijk behandeling gekregen !
Met pedicures en gelakte nagels zo kunnen we de zomer weer in !