Mijn ervaring bij Beauty Instituut Stadshouderslaan was geweldig. Ik ben nu voor een paar verschillende behandelingen geweest en alles is keurig verzorgd en geregeld. Het is een prettige plek om te komen, je voelt je welkom. Ik heb niet veel ervaring met de verschilledne behandelingen maar Helen kon mij goed helpen met bepalen wat een passende behandeling is voor mijn huid. Als ik wegga bij deze salon, voel ik me stralen en verzorgd. En heb ik weer wat bijgeleerd over mijn eigen huid! Super!!
Treatment by Hèlen•Microdermabrasion
Branwen•over 1 year ago
Verified review
Hellen was as usual very careful, professional and even though it is normally painful procedure, I did not see the time passing. Thank you!
Treatment by Hèlen•Laser Hair Removal
Sonja•over 1 year ago
Verified review
Attente, professionele en relaxed behandeling. Echt van genoten
Treatment by Hèlen•Classic Facials
Pfeiffer•over 1 year ago
Verified review
Ik kom hier al heel wat jaren en kan iedereen
deze salon aanraden: je wordt deskundig en vriendelijk door Helen en de rest van het personeel geholpen!