Ik ben geholpen door Laticia. Eigenlijk net als alle andere bezoeken is ze zeer secuur en gaat heel rustig te werk. Ze vraagt ook actief om feedback over de behandeling en neemt dat weer mee in het te behandelen gebied. Ze is netjes en beleefd. Ze gaat netjes en secuur te werk. Op deze manier voel je je vertrouwd met haar en de behandeling en ze laat zien dat waar de verbetering zit ze die gelijk oppakt.
Ricardo•over 2 years ago
Verified review
Mijn eerste bezoek was heel fijn. Kundige lieve dame heeft me heel goed geholpen.
Eva•over 2 years ago
Verified review
Was weer helemaal prima en liefdevol. Blij mee.
Els•over 2 years ago
Verified review
Goed geholpen, mijn wimpers zijn weer heel mooi gedaan!