Ik heb een gezichtsbehandeling van 1 uur gehad. Uitgevoerd door een deskundige medewerkster. De behandeling is een aanrader !
J.R.•almost 3 years ago
Verified review
Weer fantastische wimpers ;-)))
M.d.•almost 3 years ago
Verified review
Super netjes, krijg veel complimenten over mijn nagels, zegt voldoende volgens mij 👍👍
A.L.•almost 3 years ago
Verified review
Show venue reply...
Zoals altijd op de hoogste niveau 👍🏻 vandaag, voor het eerste keer, een kin cryolipolyse gedaan, medewerkster heeft alles duidelijk uitgelegd en behandeld. Sfeer is echt zen in de salon zelf, dus zeker een aanrader! ❤️