I felt very comfortable with the place and the staff. And the nice thing is the detail of the rose with the tea 🤗.. And until the next appointment. Thanks a lot 🥰 🥰
F.C.•about 3 years ago
Verified review
Kim is een topper..altijd super vriendelijk..en stelt je op je gemak