Super fijne ontvangst. Ik had zelf verkeerd ingevuld welke behandeling ik wilde hebben. Deze afspraak kon verplaatst worden zodat ik de behandeling kreeg die ik wilde. En als klap op de vuurpijl kreeg ik het resterende bedrag voor de hotstone massage van mijn collega's cadeau als afscheid. Dit hebben ze achter mijn rug om geregeld met de beautysalon. Verder geniet ik nog na. Een aanrader dus!
N.K.•about 3 years ago
Verified review
Vriendelijk personeel en goeie service!
m.g.•about 3 years ago
Verified review
Goed en vriendelijk geholpen
D.v.•about 3 years ago
Verified review
Geweldige zaak met lieve medewerkers
M.M.•about 3 years ago
Verified review
Hifu behandeling gehad bij Dilan. Zij is erg professioneel en vriendelijk.