Ze was heel netjes te werk gegaan en heeft heel mooi resultaat geleverd.
Treatment by A•Pedicure
CB•about 1 year ago
Verified review
Altijd top
Treatment by Yang•Pedicure
Jana•about 1 year ago
Verified review
Ik kom bij deze salon al een tijd.
Ze zijn best goed met gellak en biab maar niet met gewoon nagellak.
Ik was niet tevreden met het eindresultaat. De nagellak smeerde niet goed uit en liet vlekken achter.
Een heel negatief punt: de medewerkers zijn ALTIJD te laat!
Treatment by A•Manicure
Inês•about 1 year ago
Verified review
Really enjoy that the nail techs are fast at their work and do a good job every time
Treatment by W•Gel Nails Manicure
Carlijn•about 1 year ago
Verified review
Er wordt weinig aandacht aan de handen besteed, behalve aan het eind wanneer 1 pareltje handcrème met 2 stroken werd ingesmeerd.
Heel vervelend dat de WiFi het weer niet deed. Nergens in Rotterdam een probleem maar aan de orde van de dag bij hun. Een tikkie konden ze niet sturen, het moest contant betaald worden. Hiervoor moest ik naar de koffieshop ernaast om te pinnen.