I go here often for nails and the service is good. please book before you go and be prepared to wait a bit as it's always busy
PedicureShow all…
Bindu•about 1 year ago
Verified review
Eerste keer na vele bezoeken ontevreden. Mijn teennagel is veel te kort geknipt, daadwerkelijk over de rand. Het is nu rood, erg gevoelig en doet zelfs pijn. Dit had ik tijdens de pedicure helaas niet door anders had ik het daar al laten weten uiteraard. Voor mij voorlopig een salon waar medische pedicures worden uitgevoerd.
Treatment by A•Pedicure
Claudia•about 1 year ago
Verified review
zoals altijd goed geholpen, heel blij met mijn nagels.
Treatment by A•Natural Nail Strengthening
Els•about 1 year ago
Verified review
Ik ben uitermate tevreden over de behandeling. Er wordt de tijd genomen om je nagelriemen ook mee te nemen, je biab wordt er niet helemaal afgevijld waardoor je nagels niet zo erg worden beschadigd. Dit was niet standaard bij de laatste salon waar ik ben geweest. Bovendien is de biab ook mooi gezet en was ze snel klaar. Ik ben helemaal tevreden en ik kom zeker terug!
Treatment by S•Natural Nail Strengthening
M•about 1 year ago
Verified review
Hele vriendelijke dames. Ze zijn goed in hun vak en letten op de details. Ik ga altijd bij hun. Ze nemen de tijd en zorgen ervoor dat je meer dan tevreden de deur uitloopt.