Mijn nagels zijn weer heel mooi gedaan door medewerker X en ze is altijd zo vriendelijk.
Treatment by X•Natural Nail Strengthening
Chiquita•over 1 year ago
Verified review
Goede behandeling
Goede sfeer
Ik raad aan
Treatment by L•Pedicure
el•over 1 year ago
Verified review
Goede behandeling Fijne sfeer
Ij raad het aan
Treatment by A•Pedicure
el•over 1 year ago
Verified review
Vriendelijk en op tijd geholpen op de woensdagavond. Voor de prijs ben ik zeker blij met het eindresultaat. Vanwege hygiënische redenen geef ik de locatie 3 sterren.
Behandeling: manicure + spa pedicure met gellak Totaalprijs €64,-
Treatment by Ch•
PedicureShow all…
Lilly•over 1 year ago
Verified review
Fijne behandeling gehad van biab wordt altijd netjes gedaan